Steve Lacy:  Free for a Minute (1965 – 1972);  Paul Rutherford: in Backward Times (1979 – 2007)
Martin Davidson sice na svém Emanemu téměř rezignoval na mapování současných freejazzových akcí a volněimprovizátorských proudů, zato jeho průřezově návratná alba, k nimž se nyní povětšinou uchyluje, to je lahůdka za lahůdkou, a neměla by chybět v domácí diskotéce nikoho, kdo má tuto hudební doménu v oblibě. Navíc jsou ta alba tak perfektně vypravená po všech stránkách, že jde o malé artefakty, kterými se každý může pyšnit. A je patrné, že k těm Davidsonovým oblíbencům, jimž věnuje svůj zájem a péči, náleží i Steve Lacy a Paul Rutherford. I oni totiž patří k muzikantům, jejichž dílo není uzavřeno, dokud působí na dnešek a dokud je možno odkrývat možnosti očekávaných i nečekaných objevů. Steve Lacy, tento nenápadně nápaditý sopránsaxofonista a skladatel, který se na každé scéně proměnil překvapivě z civilního vzezření do samozřejmé ozvláštněnosti a výsostné vznášivosti, se na Emanemu usídlil už za svého života jak sólovými deskami (Avignon and After 1 + 2,… >
I Put a Record on s malířem Tomášem Halešem

Ve čtvrtek v redakci HIS Voice, z níž se stává nová komorní scéna.

Limbo: Details

První kapelní nahrávka, která byla celá předem zkomponována a připravena.

Videa na víkend - zveme na MusicOlomouc

Festival MusicOlomouc proběhne 2.-15. října.

Tomáš Hrubiš: Raport

Je tomu již skoro čtyři roky, kdy v sobě brněnský výtvarník Tomáš Hrubiš objevil také klavíristu.

Gudrun Gut: Průvodkyně berlínským undergroundem

Dvacet let labelu Monika Enterprise se dnes a zítra slaví v Paláci Akropolis.

Ostravské dny 2017

Bienále Ostravské dny si za šestnáct let své existence vydobylo pozici exkluzivního prostoru pro uvádění soudobé hudby, který dalece přesahuje hranice České republiky.