Power trio obvykle znamená, že kapela je tříčlenná a v její instrumentář sestává z kytary, baskytary a bicích. Japonská Fushitsusha je ale nejvíc power ze všech powertrií. Vede ji totiž Keiji Haino, stačí? Připočtěte německého powerfreejazzového (jó, ten přívlastek power, ten má při pátku sílu) saxofonistu Petera Brötzmanna a vězte, že společný koncert obou tornád, který proběhl 26. dubna 1996 v Tokiu, trval snad tři hodiny. Záznam přednedávnem vyšel na americké značce Utech, slyšte a objednávejte.
Fushitsusha s Peterem Brötzmannem
Příběh z jediného úderu
Ryosuke Kiyasu a jeho šuplík bez ucha
Hudba v srbských protestech
Protivládní demonstrace očima hudebnice.
Zkouška sirén – Kam se dostal minimalismus
Nové podoby pulzací i nehybných ploch.
Hermovo ucho – V Kolíně nad Rýnem před Fluxem, kolem Fluxu i po Fluxu
Ben Patterson, Mauricio Kagel, Terry Fox a řada dalších avantgardistů – lednová procházka výstavami, za kterými bylo třeba vycestovat.
Cinkat, listovat, zavřít oči
Handa Gote slaví dvacet let zádušní mší za nás. O novém představení, relativně nové knize a audiozáznamech záznamech starších představení a akcí.
Zkouška sirén: In C, šedesát let poté
Loňské šedesátiny díla a letošní devadesátiny autora jako důvod k ohlédnutí
Hudba jako proces v rukou i slovech Philipa Glasse a Petra Kotíka
Společný večer dvou skladatelů, kteří se od sedmdesátých let 20. století pohybují v prostředí newyorské hudební avantgardy.
Hermovo ucho – Hudba v Plošinách
Kde končí refrén a kde začíná hudba? K dvojímu výročí Gillesa Deleuze.
Mýtus o alfalabuti
Kniha, kterou Nick Soulsby věnoval Michaelu Girovi a Swans, je mýtizující orální historií a přečíst si ji můžeme i v českém překladu.
Quentin Rollet: Když se mi to, co slyším, nelíbí, budu první, kdo to „zničí“
V pařížském Marais se se svými saxofony pohybuje Quentin Rollet, hledačský improvizátor, majitel dvou vydavatelství a žádaný host na albech mnoha hvězd jiné hudby.