- Inzerce -

Všechny články

Hermovo ucho: Jsou obrazy a sochy v muzeích vskutku tiché?

Jozef Cseres

Prohlídka Louvru v Abú Dhabí. Nastražte oči.

Věčnost, provazy, papiňák

Vojtěch Šembera

Tři „normální“ večery na Dnech nové opery Ostrava

Anna Kvíčalová: Dějiny sluchu jsou podstatnou součástí příběhu modernity

Petr Ferenc

O proměnách naslouchání Bohu, hlasové „daktyloskopii“ ve službách StB, romantizujících inklinacích v ekologii i společenských důsledcích vynálezu naslouchátka.

Zkouška sirén: Charles Ives ve Strážnici

Matěj Kratochvíl

Experimentem ke starým dobrým časům

Pražské operní dědictví. Oživení „zvrhlé“ hudby

Celeste Pepitone-Nahas

Čtyřletý projekt Musica non grata, jenž vznikl v česko-německé spolupráci pod vedením Národního divadla, připomenul bohatou mozaiku pražské hudební scény před zdrcujícími ranami války a genocidy.

Textury, barvy a sny generace Y

Vojtěch Šembera

Dojmy z koncertu Orchestru Berg

Hudební výkony až na samotném okraji možností. Prague Offspring potřetí

Jiří Slabihoudek

Rebecca Saunders, naposledy Klangforum Wien, čtyřminutové upoutávky na domácí dění.

Možnosti orchestru

Michal Wróblewski

Úvahy nad koncertem studentů Katedry skladby HAMU

Zkouška sirén: Osm pištců a jedenáct tisíc strun

Matěj Kratochvíl

Dva zvukové zážitky bez amplifikace a hranice zvukové pornografie

Hermovo ucho – Zvuky v galeriích

Jozef Cseres

O tom, jak se správně vystavuje sound art, si lze udělat obrázek v Gentu i v Brně.