- Inzerce -

333, bejby!

Když jsem si před chvíli stahoval nejnovější várku relací Touch Radia, překvapilo mě, že mezi pořadovými čísly 118 a 120 není stodevatenáctka, ale číslo 333. A dočetl jsem se, že je to tím, že vydavatelství Touch slaví třiatřicet let od prvního vydaného titulu. 

A majitel Touche, Jon Wozencroft, se tuhle třiatřicítku rozhodl oslavit tím, že oslovil netlabel 333, aby se ujal tří titulů z jeho dávné minulosti. Značka 333 se totiž specializuje na náhodné katendpejsty, nepředvidatelné střihy a nečekaná řazení a vrstvení. Každý vydaný titul je vygenerován z tří nejmenovaných zdrojů, každý má – jako staré dobré singly – stranu A a B a každá strana má stopáž – hádejte – 3:33.

Zde pár soundcloud ochutnávek v patřičně singlově čtvercových embedech:

 

 

 

 

 

Jo, a pokud tam pošlete svou nahrávku, je prý slušná pravděpodobnost, že vám ji pánové (Mr. 3, Mr. 33 a Mr. 333) vydají… prosekanou, prorandomovanou a propletenou s dalšími dvěma.

 

 


Hermovo ucho – Neklidný duben aneb Roztržená struna intonarumori

Na turné, v operách, v žaláři národů, amfiteátru i atriu. Nu, co se hýbe, to zní.

Vzpomínka na Jaroslava Paláta

Před třiceti lety zemřel Jaroslav Palát, zakladatelská osobnost české industriální hudby. Připomínáme jej rozšířením textu, který pro nás před dvanácti lety napsal jeho hudební souputník.

V rukou i v hlavě

Dva mimořádné klavírní recitály koncertní řady Lichtzwang: dámský i pánský.

Nevyzkoumatelné

„Umění jako výzkum“ žádné není. A „výzkum umění“ neexistuje.

Přehled soudobé hudby na Pražském jaru

Jarní sklizeň premiér v rámci festivalu oslavujícího osmdesát let existence.

Zkouška sirén: Sono-fenomenologie

Martin Nitsche a filozofie skrze sluchátka

Výlet do Vaxjö

O Nattramnovi, mýtotvornosti a prasečích nožkách.

David Thomas 1953–2025

Hovnajs. Odešel frontman Pere Ubu, zlý dědek amerického rocku.

Nejde jen o talent, ale hlavně o podmínky

S Barborou Vackovou Gillies o ženách skladatelkách.

Zkouška sirén – experimenty na ajmarský způsob

Cergio Prudencio a jeho divoký postkolonialismus