- Inzerce -

Heiner Goebbels pro čtenáře HIS Voice se slevou

Hilliard Ensemble, britské pěvecké kvarteto specializující se na interpretaci středověké a renesanční hudby, budou mít diváci Pražského jara možnost spatřit v trochu odlišné poloze. Kultivovaný vokální projev kombinovaný s mimořádnou emocionální naléhavosti, se německému skladateli Heineru Goebbelsovi stal inspirací pro zkomponování díla “I went to the house but did not enter”. Sám autor o něm hovoří jako o “scénickém koncertu o třech živých obrazech”.

Vstupenky se slevou 20% pod heslem HIS VOICE si můžete objednat na adrese . Budou pak připraveny pod rezervačním číslem k vyzvednutí v pokladně Pražského jara v Rudolfinu (otevřeno pracovní dny od 10 do 18hod) nebo v tiskovém středisku Pražského jara v prvním patře Obecního domu (otevřeno denně od 10 do 18 hod), nejpozději do 1.6.


Zkouška sirén: Caligula jako opera?

Nová podoba skandálního bijáku drží pohromadě hudbou. 

faust z Berlína

Bubeník Werner Zappi Diermaier dovedl novou sestavu krautrockových legend Faust k druhému albu. Přizval k tomu členy Einstürzende Neubauten i die ANGEL.

Udržitelnost, improvizace i umělá inteligence

Projekt Sustain v Hybernské pokračuje.

Třicet let v zajetí hluku

Radek Kopel o zvukovém proudu jednoho gruntu a řady jmen.

Hermovo ucho – S patosem v srdci

Brno Contemporary Orchestra zahájil novou sezónu koncertem na téma „Kardio“.

Hudební Grand Prix v Monte Carlu

Intonarumori ve městě posedlém automobily – premiéra Luciana Chessy.

Zkouška sirén: Rok české hudby jinak?

Smetana a Stockhausen se potkají na brněnské Expozici nové hudby

Extrémně raritní nástroj, na který si nestačí párkrát zahrát

S Miroslavem Beinhauerem o sólovém albu pro šestinotónové harmonium.

Helmholtz-Funk

Se skladatelem Wolfgangem von Schweinitzem o čistém ladění, hudebnosti hebrejštiny i prostorovosti sterea.

Hermovo ucho – Letiště (v plurálu)

Kdo by nechtěl využít specifický veřejný prostor jako realizační médium pro své nerealizovatelné vize?!