K oslavám čtyřiceti let Extempore není servírována jen obnovená premiéra Milé čty viselců autorů JJ Neduhy a Mikoláše Chadimy, ale i poslední program, který kapela před ukončením činnosti v roce 1982 hrála – Velkoměsto II (Sny obyvatel velkoměsta). Ze “starých pardálů” v pětičlenné sestavě nazvané Mikoláš Chadima a ex-Extempore hraje ještě baskytarista Sláva Simon a kytarista Jiří Ňory Radechovský. O klávesy a bicí se starají Jiří Janďourek a Jan Chaluš z MCH Bandu, na oslavách v Akropoli kapela vystoupila jako u přehrávek: v bílých košilích a tesilkách, s vlasy schovanými za límce – bylo-li třeba. Pozítří, tedy v sobotu, hrají v Brně, viz plakát.
Pozítří: Ex-Extempore hraje Velkoměsto v Brně
faust z Berlína
Bubeník Werner Zappi Diermaier dovedl novou sestavu krautrockových legend Faust k druhému albu. Přizval k tomu členy Einstürzende Neubauten i die ANGEL a díky covidovému lockdownu si osvojil nové způsoby tvorby.
Udržitelnost, improvizace i umělá inteligence
Projekt Sustain v Hybernské pokračuje.
Třicet let v zajetí hluku
Radek Kopel o zvukovém proudu jednoho gruntu a řady jmen.
Hermovo ucho – S patosem v srdci
Brno Contemporary Orchestra zahájil novou sezónu koncertem na téma „Kardio“.
Hudební Grand Prix v Monte Carlu
Intonarumori ve městě posedlém automobily – premiéra Luciana Chessy.
Zkouška sirén: Rok české hudby jinak?
Smetana a Stockhausen se potkají na brněnské Expozici nové hudby
Extrémně raritní nástroj, na který si nestačí párkrát zahrát
S Miroslavem Beinhauerem o sólovém albu pro šestinotónové harmonium.
Helmholtz-Funk
Se skladatelem Wolfgangem von Schweinitzem o čistém ladění, hudebnosti hebrejštiny i prostorovosti sterea.
Hermovo ucho – Letiště (v plurálu)
Kdo by nechtěl využít specifický veřejný prostor jako realizační médium pro své nerealizovatelné vize?!
Zkouška sirén: Amelia
Laurie Anderson v kokpitu s brněnskou filharmonií.