- Inzerce -

Solidarita pro teplé Orlando

Za jednomužným projektem (r) se skrývá Ital Fabrizio Modonese Palumbo, člen mj. Larsen a Blind Cave Salamander. Jako gaye se jej samozřejmě nemohla nedotknout tragická událost, která se před pár dny odehrála v duhovém klubu ve floridském Orlandu. Útočník, jenž patrně neunesl tíhu vlastní homosexuální orientace (kterou mu zapovídal islám), si před smrtí ve zdech klubu připsal na konto smutný rekord – šlo o nejhorší střelecký útok v dějinách USA.

Fabrizio coby (r) vydává online singl s vlastní písní hAh Caso a coververzí countryovky The Ways to Love a Man – „věřte mi, znám je všechny,“ usmíval se do virtuálních vousů, když tuhle předělávku před pěti lety vydal poprvé. Teď je k mání na jeho bandcamp profilu za libovolnou cenu s tím, že výdělek půjde na konto organizace Equality Florida bojující za rovnoprávnost a spravedlnost pro floridské gaye a lesby. 

 

 


Příběh z jediného úderu

Ryosuke Kiyasu a jeho šuplík bez ucha

Hudba v srbských protestech

Protivládní demonstrace očima hudebnice.

Zkouška sirén – Kam se dostal minimalismus

Nové podoby pulzací i nehybných ploch.

Hermovo ucho – V Kolíně nad Rýnem před Fluxem, kolem Fluxu i po Fluxu

Ben Patterson, Mauricio Kagel, Terry Fox a řada dalších avantgardistů – lednová procházka výstavami, za kterými bylo třeba vycestovat.

Cinkat, listovat, zavřít oči

Handa Gote slaví dvacet let zádušní mší za nás. O novém představení, relativně nové knize a audiozáznamech záznamech starších představení a akcí.

Zkouška sirén: In C, šedesát let poté

Loňské šedesátiny díla a letošní devadesátiny autora jako důvod k ohlédnutí

Hudba jako proces v rukou i slovech Philipa Glasse a Petra Kotíka

Společný večer dvou skladatelů, kteří se od sedmdesátých let 20. století pohybují v prostředí newyorské hudební avantgardy.

Hermovo ucho – Hudba v Plošinách

Kde končí refrén a kde začíná hudba? K dvojímu výročí Gillesa Deleuze.

Mýtus o alfalabuti

Kniha, kterou Nick Soulsby věnoval Michaelu Girovi a Swans, je mýtizující orální historií a přečíst si ji můžeme i v českém překladu.

Quentin Rollet: Když se mi to, co slyším, nelíbí, budu první, kdo to „zničí“

V pařížském Marais se se svými saxofony pohybuje Quentin Rollet, hledačský improvizátor, majitel dvou vydavatelství a žádaný host na albech mnoha hvězd jiné hudby.