- Inzerce -

Soutěž o lístky na představení Schwarz auf Weiss

Na konci listopadu se uskuteční 3 poslední české reprízy výjimečného projektu Orchestru BERG a režijního tandemu SKUTR – jde o inscenaci hudebního divadla Černé na bílém (Schwarz auf Weiss) proslulého německého skladatele a divadelníka Heinera Goebbelse. 

Představení se konají 25/11, 26/11, 27/11 od 19.30 ve Veletržním paláci – Národní galerii v Praze.

Co je SCHWARZ AUF WEISS?

Představení, ve kterém se hudebníci stávají i herci – hrají nejen na své nástroje, ale také mluví, zpívají, hrají badminton, strefují se míčky do bubnu, vaří vodu na čaj, hrají kostky na krytu cembala… Muzikanti dostali volnost a jsou všude – přivlastňují si prostor hlediště, objevují se před diváky, za diváky, vedle nich…

 

Časopis HIS Voice vyhlašuje při této příležitosti soutěž o 2×2 vstupenky na vybrané představení.

 

Soutěžní otázka:

Na který nástroj hraje v představení Schwarz auf Weiss dirigent Peter Vrábel?

a, sampler

b, baskytara

c, koto

(nápověda na www.schwarzaufweiss.cz)

 

2 vstupenky získají hned 2 vylosovaní výherci. 

Své odpovědi posílejte na adresu info@hisvoice.cz do pátku 18. listopadu.


Tančit v rytmu slz

Zaho De Sagazan ohromila na vyprodaném koncertě v Praze

Příběh z jediného úderu

Ryosuke Kiyasu a jeho šuplík bez ucha

Hudba v srbských protestech

Protivládní demonstrace očima hudebnice.

Zkouška sirén – Kam se dostal minimalismus

Nové podoby pulzací i nehybných ploch.

Hermovo ucho – V Kolíně nad Rýnem před Fluxem, kolem Fluxu i po Fluxu

Ben Patterson, Mauricio Kagel, Terry Fox a řada dalších avantgardistů – lednová procházka výstavami, za kterými bylo třeba vycestovat.

Cinkat, listovat, zavřít oči

Handa Gote slaví dvacet let zádušní mší za nás. O novém představení, relativně nové knize a audiozáznamech záznamech starších představení a akcí.

Zkouška sirén: In C, šedesát let poté

Loňské šedesátiny díla a letošní devadesátiny autora jako důvod k ohlédnutí

Hudba jako proces v rukou i slovech Philipa Glasse a Petra Kotíka

Společný večer dvou skladatelů, kteří se od sedmdesátých let 20. století pohybují v prostředí newyorské hudební avantgardy.

Hermovo ucho – Hudba v Plošinách

Kde končí refrén a kde začíná hudba? K dvojímu výročí Gillesa Deleuze.

Mýtus o alfalabuti

Kniha, kterou Nick Soulsby věnoval Michaelu Girovi a Swans, je mýtizující orální historií a přečíst si ji můžeme i v českém překladu.