Označovat nějakou abstraktnější hudební produkci jako soundtrack k neexistujícímu filmu, je už v dnešní době často trapné klišé, Tobiasi Hallbauerovi bychom to snad ale mohli odpustit. Album tohoto německého multiinstrumentalisty nazvané A Well Known Man, které v neděli 20. března publikoval ruský netlabel Clinical Archives, je v mnoha ohledech zdařilou kolekcí a s konceptem filmové hudby si zahrává navíc poněkud po svém. V bravurně komponovaných zasněných náladách, jež vytvořil se svým nástrojovým arzenálem (především s kytarou, vokály, elektronikou, flétnou či s arménským dudukem a samply muezínského zpěvu), pracuje také s konkrétními zvuky (vytáčení telefonu, rozličné dopravní prostředky), které by se většinou z klasicky produkovaného soundtracku k reálnému snímku odstranily. Do vzniklé kompletní zvukové stopy tak už posluchači skutečně nezbývá než si domýšlet dějovou linii, dialogy, barvy hlasů a vizuální obsah různých, podle charakteru skladeb pravděpodobně dlouhých a pomalých kamerových záběrů, trefně popisujících prostředí blízkého východu a existenciální rozměr jinak pravděpodobně přímočarého příběhu. Tímto způsobem prezentace i často pravidelnou rytmickou strukturou zpřístupňuje Hallbauer svou tvorbu i pro ty méně ortodoxní posluchače “jiné hudby”, přestože i ti si přijdou v proměnlivých zvukových strukturách na své. Nezbývá než stáhnout zde.